Tygodniowy Plan Dietetyczny

Plan dietetyczny

Wszystko, czego używamy do karmienia naszego ciała, wpływa na nasze zdrowie i wygląd. Ludzie nie zawsze mogą sobie pozwolić na konsumpcję tego, co chcą, jeśli chcą pozostać w najlepszej formie. Dietetycy i dietetycy doradzają każdemu, aby stosował indywidualny tygodniowy plan diety, który zawiera składniki odżywcze ze wszystkich grup żywności. Jeden lub dwa dni można poświęcić na przerwę, która pozwala na poczęstunek wszystkimi rodzajami przekąsek. Należy również wziąć pod uwagę wszelkie alergie.

Sporządziliśmy krótką listę planów żywnościowych, które mają silny pozytywny wpływ i wspierają właściwą detoksykację.
Przestrzeganie pełnego planu żywieniowego nie jest trudne. W przeciwieństwie do powszechnego przekonania, nie musisz głodować, aby osiągnąć idealną formę. Podstawową ideą jest dbanie o swoje ciało poprzez spożywanie wszystkich zdrowych składników odżywczych, które pomagają mu normalnie funkcjonować. Oczywiście, nasze ciało również potrzebuje czasu, aby je wchłonąć i zamienić w energię.

Co można jeść, a czego należy unikać?

Nie należy nagle zmniejszać ilości posiłków, ponieważ może to spowodować dodatkowy stres dla organizmu. Ten tygodniowy plan diety zawiera wszystkie niezbędne witaminy, białka i minerały. Istnieją również “dni świąteczne” w określonej diecie, które pozwolą Ci jeść co tylko zechcesz.

Właściwe nawodnienie ma również ogromne znaczenie, ponieważ mózg czasami sprawia, że myślimy, że jesteśmy głodni, gdy wystarczy szklanka wody lub świeżo wyciśnięty sok owocowy.

Poniżej wybraliśmy jedne z najlżejszych i najskuteczniejszych potraw połączonych w plany żywieniowe, które pomogą Ci błyskawicznie uzyskać doskonałą formę i doskonałą sylwetkę, oczyszczając Twój organizm ze szkodliwych pasożytów i nagromadzonego tłuszczu oraz zwiększając Twoją chęć do życia i aktywności fizycznej jednocześnie.

Jedzenie zdrowej żywności w wielu krajach na całym świecie jest niezwykle kosztowne. To nie przypadek, że ludzie, którzy zarabiają mniej w Stanach Zjednoczonych, są również tymi, którzy są bardziej podatni na otyłość. Czeki z wypłatami pozwalają im na jedzenie głównie dań gotowych do spożycia i posiłków typu fast food. Świeże owoce i warzywa są prawie dziesięć razy droższe od mrożonych.

Przykładowy tygodniowy plan żywieniowy

Plany żywieniowe, które łączą żywność, są niezwykle użyteczne, jeśli są stosowane kilka razy w roku. Pomagają one skutecznie odtruwać wątrobę. Jesień jest wspaniałym okresem na oczyszczenie organizmu i przygotowanie go na bogate w tłuszcze jedzenie tradycyjnie spożywane zimą.

Każdy dzień tygodniowej diety łączonej poświęcony jest innemu rodzajowi jedzenia, przy czym śniadanie jest zawsze takie samo – pół Pomelo z kromką chleba razowego i szklanką czarnej, zielonej lub białej herbaty. Kawa też jest dozwolona. Słodziki są zabronione.

  • Pierwszy dzień poświęcony jest surowym warzywom. Nie muszą być poddawane obróbce termicznej, ale mogą być spożywane jako sałatka z minimalnym dodatkiem sosu. Powinien on prawie w całości składać się z zielonych warzyw liściastych.
  • Drugi dzień poświęcony jest owocom, z większą uwagą na owoce cytrusowe. Można je też jeść suszone.
  • Trzeci jest przeznaczony dla niskotłuszczowych produktów mleczarskich.
  • Czwarty dzień to połączenie owoców i warzyw. Należy tu również przestrzegać zasad pierwszego i drugiego dnia. Zwróćcie uwagę na porcję!
  • Piąty jest dla czerwonego mięsa, takiego jak jagnięcina, cielęcina i wieprzowina. Należy unikać smażenia i usuwać cały tłuszcz. Nie należy spożywać więcej niż 600 gr. dziennie.

Szósta z nich charakteryzuje się chudym mięsem – indykiem, kurczakiem i rybą. Zaleca się ograniczenie porcji do 600-700 gr. Siódmy dzień to przerwa i przygotowanie organizmu do powrotu na normalną dietę. Wszystko jest dozwolone, o ile nie jest bogate w cukier i nie zostało usmażone!

Nie należy zapominać, że w dniach poświęconych poszczególnym grupom żywności konsumpcja musi być ograniczona tylko do nich!

3 warianty diety proteinowej

Białka są niezbędne dla zdrowia naszego organizmu, ponieważ w czystej postaci dostarczają wszelkiej energii i witalności niezbędnej do jego prawidłowego funkcjonowania. Ta dieta odżywcza jest szczególnie przydatna dla tych, którzy chcą budować chude mięśnie, ale może być również z powodzeniem stosowane przez wszystkich. Istnieją trzy popularne warianty tej diety.

  • Jeśli zdecydujesz się na pierwsze, pamiętaj, że śniadanie składa się z 6 białek, gotowanych ze szpinakiem. Obiad jest 150 gr. pieczonej piersi z kurczaka i jednego pomidora, a kolacja 200-250 gr. do wyboru z rybą gotowaną na parze z fasolą.
  • Druga wersja obejmuje 100 gr. pieczonej wołowiny, udekorowanej sałatką pomidorową. Obiad to 100 gr. odtłuszczonego twarogu z pieczonym jabłkiem, a kolacja to około 150 gr. niskotłuszczowego jogurtu i surowego ogórka.
  • Trzeci wariant diety proteinowej jest lżejszy i bardziej atrakcyjny. Jest bardziej odpowiedni dla kobiet. Codziennie rano zaczynasz od 100 gr. tofu i 4-5 oliwek. Lunch składa się z dużej sałatki z kombinacji 250 gr. surowych warzyw i owoców morza do wyboru, udekorowanej lekkim dressingiem. Kolacja składa się z 150 gr. gr. gr. grillowanej wątroby, mięso jest do wyboru.

Dieta odżywcza oparta na owocach przez 7 dni

Dieta

Dieta ta jest trudna do uzupełnienia, ale bardzo korzystna i orzeźwiająca dla zdrowia organizmu. Pierwsze 3 dni cotygodniowej diety owocowej są powtarzane ponownie w kolejnych 3 dniach, a siódmy dzień jest poświęcony ulubionym potrawom i powraca do zwykłej diety.

  • Pierwszy dzień zaczyna się od banana i 100 gr. niskotłuszczowego jogurtu. Następnie sałatka owocowa, składająca się z kiwi, truskawek, pomarańczy i 200 gr. jogurtu. Kolacja obejmuje 150 gr. mięsa z kurczaka oraz sałatkę zawierającą warzywa liściaste, pół cytryny, pół grejpfruta i kiwi. Przekąska jest dozwolona w ciągu dnia i powinna być plasterkiem arbuza.
  • Drugi dzień zaczyna się od filiżanki dzikich jagód i ćwierć filiżanki ekologicznej herbaty z płatków korkowych. Możesz też dodać całe jabłko jako południową przekąskę. Lunch składa się z kilku kawałków ananasa. Kolacja składa się z 150 gr. pieczonego indyka i zielonej sałatki z cytryną, gruszką i pomarańczą.
  • Trzeci dzień zaczyna się od pomarańczy i kieliszka niskotłuszczowego jogurtu na śniadanie. Lunch powinien składać się z filiżanki truskawek, banana i szklanki soku jabłkowego. Kolacja to 200 gr. pieczonej chudej ryby, filiżanka wypełniona parzonymi brokułami i filiżanka dzikich jagód z jogurtem.

Uwaga! Nie musisz stresować swojego ciała przy tak ciężkiej diecie. Każdy może wykonać pełne oczyszczenie ciała i całkowitą detoksykację z pasożytów przy użyciu 100% naturalnego roztworu oczyszczającego ciało. Wystarczy jeden zabieg, aby wyeliminować złe i szkodliwe mikroorganizmy na zawsze!

Podobne produkty:

Optimove
Dianol
Immuten